Wwyd if you told your kid to go to bed and he did this?

He told Alexa to play Old Town Road and you heard that shitty yeehaw rap crap playing in his bedroom

Help us keep this site organized and clean. Thanks!
[ Report Post ]
Comments ( 15 ) Sort: best | oldest
  • If he's supposed to be in bed sleeping, what exactly he's doing to make that impossible is irrelevant.

    Since he apparently lacks the self-discipline necessary to switch off his devices when he's supposed to be sleeping, make it a rule that he can't have them in his bedroom after a certain time.

    Comment Hidden ( show )
  • Maybe I’m just immature but that shitty yeehaw rap crap is in my playlist so I’d laugh and sing along.

    Comment Hidden ( show )
  • https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/256/507/902.jpg

    Comment Hidden ( show )
  • I’m not fan of any of the music on the radio. But my kids have one to play In Their room. I generally let them play whatever they want (even music that I loathe), as it’s a way of self expression. Some rap/ hip hop is A little too inappropriate and I’ll tell them to change it.

    But when is comes to music, I feel like as long as they’re interested, I’m glad.
    Try making mix cds with recommended music. Or picking randos up at thrift stores.

    Comment Hidden ( show )
  • First off a kid doesn't need Alexa. He wouldn't have access to it. Secindky if just unplug his shit

    Comment Hidden ( show )
      -
    • I nannied for 2 kids (6 and 8) a year ago, and I shit you not they would ask alexa “alexa, whats the weather in ‘my town’?”. They had tablets and a computer, but chose alexa. Kids are wild man.

      Comment Hidden ( show )
        -
      • So they were so addicted to technology that they couldn't look out a window to see what the weather was?

        Comment Hidden ( show )
          -
        • Kinda. it was more for temperature, but just struck me as an odd first choice for checking the temp. But as kids are, they would hear, “ it is currently 65° outside” and logically proceed to want to wear shorts and a tank top.

          Comment Hidden ( show )
    • I remember in the 80's when people freaked out because some kids had a phone in their room.

      Of course those same kids who, back then, fought to get a phone in their rooms are now the same ones freaking out over kids having cell phones or whatever.

      Comment Hidden ( show )
        -
      • it's funny how that works aint it? I mean i don't even use Alexa, a child definitely doesn't need that. I wouldnt overly care much if a child had electronics in their room but if the just ignored me like that in taking those power cables. Plus I mean saying hey Alexa just seens so doughy outside ov when your driving

        Comment Hidden ( show )
      • I desperately wanted to be one of those girls on tv who had a phone in their room!

        And yes, the idea of my kids having a mobile phone on them overnight is terrifying. But in fairness they have the internet on them these days and the internet is so bright and scary.

        Comment Hidden ( show )
  • Shove Alexa up his arse. Then the song would perfectly be shit.

    Comment Hidden ( show )
  • He’s a kook for liking the song.

    You’re a kook for having Alexa.

    What would I do?

    Call you both kooks apparently.

    Comment Hidden ( show )
  • I wish Seth Putnam was still alive because no other mortal man could right a song describing how gay old town road is. It's like if they revived Freddie Mercury from the dead like in that chuck norris movie Silent Rage but instead of turning him into an invincible zombie the serum made him even more gay, and then he had a gay orgy with those dudes from Culture Club, Lil Nas X would still be gayer than that.

    Comment Hidden ( show )
      -
    • Hey how come every damn rap song has that annoying ticking noise? I mean EVERY rap song now sounds the same

      Comment Hidden ( show )
Add A Comment