Who all can tell who the ops of posts are on here?

I can tell whose posts are whose for about 4-5 of the regular users here. Hbu?

Help us keep this site organized and clean. Thanks!
[ Report Post ]
Comments ( 31 ) Sort: best | oldest
  • i can spot hansberger posts a mile away

    otherwise im at a loss and in awe of people who call that shit so easy

    also i dont make many posts myself

    Comment Hidden ( show )
      -
    • Ah, the urbane and precious Hans! But there's either someone who thinks like him and makes less of a word salad or it really is him practicing conciseness. Haha

      Comment Hidden ( show )
    • Ah yeah I forgot to include him in my count there

      Comment Hidden ( show )
  • Sometimes... like now, for instance. I'm pretty sure you are the OP of both towel posts! Lol

    Comment Hidden ( show )
      -
    • I'm not lmao that was just unlucky placement. All I have are vintage towels of the 70s-90s. Good to have you back btw!

      Comment Hidden ( show )
        -
      • So the timing of this post was perfect to keep your cover haha

        Thanks Anony, not everyone feels that way, I've already been blocked! Not that I mind tho, actually I've been done a favor! Lol

        Comment Hidden ( show )
  • I can tell a familiar vibe, but I can’t tie the aura to the name, ya’ dig ? Also everybody knows it’s me whenever I write something so I just started outing myself at the beginning

    BUT I do know exactly who is writing like 10% of the posts here because they blocked me. And - if you didn’t know - when you block someone it lets said blocked person know exactly which “anonymous” posts are yours. Heh heh

    Comment Hidden ( show )
  • We should make a game out of this somehow

    Comment Hidden ( show )
  • I could tell who wrote some posts. And I can recognize Hans' hectic posts. You're probably 00.

    Comment Hidden ( show )
      -
    • You got me lol. I can usually tell when you're the OP too :)

      Comment Hidden ( show )
  • I can tell when it’s someone who focuses on the same topics, I’ve not been so good recently though.

    As far as I know no-one has worked out my anonymous posts were me. Grunewald did once think I was LloydAsher though.

    Comment Hidden ( show )
      -
    • Hahahaha really??

      Comment Hidden ( show )
        -
      • https://www.isitnormal.com/post/iin-to-shit-your-pants-in-public-aged---284020

        This post was a trip down memory lane and probably the worst thing I’ve ever admitted on this site, your old comments cracked me up, especially the one about someone doing a mega-shite outside your university.

        Comment Hidden ( show )
  • Mine should be obvious since I'm that girl who's married to a tornado <3 and I always talk about him

    Comment Hidden ( show )
  • Mine is probably the most obvious when I post.

    Comment Hidden ( show )
  • Who cares who posts what?

    Comment Hidden ( show )
  • I feel as tho mine are obvious since im one of the only ones that talks about politics and guns a lot. I dont really care if someone knows its my post because you're still anonymous anyway.

    Comment Hidden ( show )
Add A Comment