Do you care if you die?

Wondering what y'all think. I want to live and enjoy life as long as I can, definitely don't want to die.

Help us keep this site organized and clean. Thanks!
[ Report Post ]
Comments ( 28 ) Sort: best | oldest
  • I fear dying more so than being dead. Once im dead, im dead. Thats it. Between being alive and not being alive is what scares me.

    Comment Hidden ( show )
  • Despite all of the bad shit that has happened in my life, I have a lot of good things I'd like to enjoy more time with as well. This is a huge improvement from how I felt just a couple of years ago.

    When my time does come, I hope it is as quick and painless as possible.

    Comment Hidden ( show )
      -
    • Same a lot of bad shit looking forward to good times

      Comment Hidden ( show )
  • I’ve got two kids and one on the way that I have to live for.

    If I didn’t have kids, I probably would’ve offed myself by now. Or just do reckless shit all the time.

    Comment Hidden ( show )
  • I do care that I'm not dead. When im dead I probably wont care unless I am still allowed to consciously exist at that point I would be more fascinated by current circumstances.

    Comment Hidden ( show )
  • I’ve had enough, personally.

    Comment Hidden ( show )
      -
    • I mean you are raisin bran I'm sure you've seen some shit in your days

      Comment Hidden ( show )
  • I don't want to die, although when it does happen I hope it isn't too painful

    Comment Hidden ( show )
      -
    • Sniper death then. Instant and most likely you never saw it coming which is like 80% of the fear of death anxiety comes from.

      Comment Hidden ( show )
  • Why would someone care if they died? They'd be dead. I don't want to die and want to live but why would someone care?

    Comment Hidden ( show )
  • I want to kill my enemies before i end up dead, so yeah i do care.

    Comment Hidden ( show )
  • after two years of suffering depression, death doesn't bother me at all.

    Comment Hidden ( show )
  • I felt like I was having a heart attack a few days ago, and I have a very hard time sleeping.

    Comment Hidden ( show )
  • not right now, I want to finish dinner and then lay down and watch true-crime tv, then do dishes.. back to tv then bed with a book. That doesn't mean my life doesn't suck

    Comment Hidden ( show )
  • If I died, I would never get to experience the joys that Big Chungus has brought me ever again! Of course I care’

    Comment Hidden ( show )
  • I used to not care but I have a daughter and brothers and parents that would be devastated if I died. And I'm just not ready yet, pretty sure I'll die fairly young anyway because of poor life choices.

    Comment Hidden ( show )
  • My biggest fear about death is my family seeing my browser history

    Comment Hidden ( show )
  • I put yes cuz you added that you wanna live long, of course I do too!

    But I agree with some of these other people, that we al die, so it doesn't really matter

    Comment Hidden ( show )
  • Death is just us moving to another plane of existence. I expect that to be a new life with new adventures and things to learn.

    Comment Hidden ( show )
  • I don't have time to think if I died.

    Comment Hidden ( show )
  • I’m at peace with it. I’ve already lived far longer than I’ve anticipated and I very nearly ended my life when I was 16 so I almost feel like my life since has been my afterlife, it’s been transcendent like that. Feel like I’ve already been brought back from the dead, 3 times would be pushing it

    Comment Hidden ( show )
  • No, I don't care if I died.

    Comment Hidden ( show )
Add A Comment